Ogłoszenie

Zarejestruj się, a zyskasz więcej możliwości.

#1 2008-08-05 14:52:25

Morduk

Administrator, Grafik

Zarejestrowany: 2008-08-04
Posty: 83

Regulamin

Regulamin Forum MMORPG CENTER



§1 POSTANOWIENIA OGÓLNE REGULAMINU FORUM
Rejestracja na forum jest przywilejem, nie obowiązkiem. Pamiętaj jednak, że może on zostac odebrany w każdej chwili i stosuj się do zasad na nim panujących. Zależy nam, by Wasze wizyty na Forum MMORPG CENTER były dla każdego przyjemnością, a kontakt z innymi graczami i administracją opierał się na wzajemnym szacunku. Forum zostało stworzone z myślą o graczach i dla graczy, którzy potrafią docenić wysiłek i pracę innych. Większość kwestii reguluje ten właśnie spis zasad. Od niego zacznij korzystanie z forum, czytając wszystko dokładnie.

I. Nieznajomość regulaminu
Każdy użytkownik, rejestrując się, jest zobowiązany do zapoznania się z niniejszym regulaminem. Jego nieznajomość nie będzie powodem do zmniejszania kary w przypadku jego złamania.

II. Multikonta
Każdy użytkownik może korzystać tylko z jednego konta na Forum. Multikontowość na forum jest niedozwolona i może prowadzić do udzielenia stałego bana na forum na wszystkie z multikont. W szczególności dotyczy to osób próbujących podszywać się pod innych, a zwłaszcza członków Administracji. Założenie drugiego konta jest dozwolone tylko wtedy, gdy użytkownik dostał bana stałego na dotychczasowe konto. Zabronione jest zakładanie następnych kont w czasie bana czasowego.

III. Zmiany
Regulamin może ulegać zmianie w trakcie działania forum. Zmiany wprowadzone w regulaminie zostaną opublikowane z co najmniej 7-dniowym wyprzedzeniem przed ich wprowadzeniem wraz z podaniem terminu ich wykonalności (koniec vacatio legis).

IV. Włamania, szkodliwa działalność
Użytkownicy włamujący się na cudze konta na forum lub działający na szkodę forum (hakerzy, crakerzy) będą surowo karani (ban stały na forum, ban na IP, a nawet zawiadomienie odpowiedniego organu śledczego).

V. Dzielenie i handel kontami z forum
Konto na forum od momentu rejestracji może być używane tylko i wyłącznie przez jego założyciela. Dzielenie kont może, ale nie musi prowadzić do udzielenia kary, natomiast handel kontami z forum (wymiana, oddanie, przyjęcie) jest surowo zabroniony.

VI. Decyzje administratora
Administrator forum zastrzega sobie prawo do podjęcia decyzji (akcji) w sprawie dowolnego aspektu Forum MMORPG CENTER bez podania przyczyny. Są to w szczególności:
- usunięcie konta dowolnego użytkownika forum
- zmodyfikowanie konta dowolnego użytkownika forum
- zablokowanie lub odblokowanie konta dowolnego użytkownika forum
- nadanie, usunięcie lub zmodyfikowanie ostrzeżenia nadanego dowolnemu użytkownikowi forum
- akcje moderatorskie (np. usunięcie tematu lub posta)
- wyłączenie Forum MMORPG CENTER

Decyzje administratora forum są ostateczne. W przypadku odwołań od owych decyzji należy skontaktować się z danym administratorem i złożyć wyjaśnienia z odpowiednim uzasadnieniem. Jeśli jego zdanie jest niezmienne, dalsza dyskusja jest niewskazana, a odwołania na temat decyzji nie będą rozpatrywane.


§2 NIEDOZWOLONE TREŚCI
Forum MMORPG CENTER to forum tematyczne (dla większości działów), gdzie pisanie tematów nastawione jest na komentowanie wydarzeń, sytuacji z gier. Nie tolerujemy więc robienia z niego tablicy ogłoszeń, miejsca, gdzie można pospamować, wyżyć się czy prezentować kontrowersyjne poglądy - od tego są inne fora. Forum to jest przeznaczone dla osób w różnym wieku i to również trzeba mieć na względzie.

I. Ogólne
Na forum (tzn. w postach, tytułach, nickach, avatarach, podpisach, screenach, itd.) niedozwolone jest umieszczanie treści:
a. pornograficznych lub w jakikolwiek sposób nawiązujących do pornografii, innych obscenicznych lub przeznaczonych do oglądu tylko przez osoby pełnoletnie
b. brutalnych, ukazujących przemoc
c. - wulgarnych (także wulgaryzmów użytych w formie ocenzurowanej np. gwiazkowanie, kropkowanie, przekręcanie liter),
- obrażających użytkowników forum lub inne osoby (np. osoby publiczne),
- zawierających groźby odnoszące się do życia realnego,
Dotyczy to również cytatów z innych postów, wiadomości z gry, logów z IRC bądź innych komunikatorów internetowych (np. Gadu-Gadu) etc.
d. wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej i etnicznej lub innych przejawów dyskryminacji
e. ukazujących hasła, symbole lub ludzi związanych ustrojami opartymi na dyktaturze, terrorze lub nienawiści (np. faszyzm, nazizm)
f. łamiących prawo (np. prawa autorskie i pokrewne, m.in. klony gier, będących własnością firmy GameForge, prawo o ochronie danych osobowych), propagujących łamanie prawa (np. piractwo komputerowe)
g. zawierających jawne reklamy (produktów, usług) przynoszące komuś zyski, zarówno w formie ogłoszeń, jak i ofert handlowych - wymiana, sprzedaż, kupno, (w niektórych przypadkach reklamy nie przynoszące zysków również są niedozwolone), a także wszelkiego rodzaju linków referencyjnych
h. propagujących alkohol, narkotyki lub inne środki odurzające;
i. innych kontrowersyjnych, naruszających zasady współżycia społecznego, uznanych powszechnie za naganne moralnie lub społecznie niewłaściwe np. prowokowanie, podsycanie wrogiej atmosfery.

II. Linki
Linki prowadzące do www. treści są również niedozwolone. Zabrania się zamieszczania linków prowadzących do stron niebezpiecznych (wirusy, trojany). Niedozwolone jest też zamieszczanie linków do złośliwych acz nieszkodliwych skryptów (linki wylogowujące z forum, wyskakujące okienka trudne do wyłączenia). Za zawartość zlinkowanej strony/pliku odpowiada osoba, która umieściła go na forum.

III. Odpowiedzialność
Obsługa forum nie ponosi odpowiedzialności za istniejące na forum treści, a tym bardziej za materiał, do którego prowadzą zamieszczane na forum linki.

§3 AVATARY (EMBLEMATY)
Avatary i ich dobór to ważny element każdego forum, gdyż są one jakby naszymi wizytówkami, a dzięki nim forum staje się żywsze i bardziej zróżnicowane. Mając jednak na względzie wygodę przeglądania tematów oraz to, że nie każdy ma szybkie łącze internetowe, każdy avatar musi spełniać odpowiednie kryteria co do rozmiaru i objętości. Starajmy się wybierać oryginalne avatary tak, aby nie potwtarzały się u kilku użytkowników.

I. Parametry i treść
Avatar (emblemat) każdego użytkownika forum musi spełniać następujące kryteria:
a. maksymalna szerokość obrazka to 100 pikseli, maksymalna wysokość to również 100 pikseli
b. maksymalna objętość grafiki to 10KB
c. brak niedozwolonych treści (patrz: §2 Niedozwolone treści)
d. brak raptownych, błyskających animacji
e. nie łamie praw autorskich; może być zamieszczany tylko za zgodą twórcy grafiki (w szczególności dotyczy to grafików/użytkowników z Forum MMORPG CENTER)

II. Wyjątki
Administracja forum zastrzega sobie prawo do nakazu zmiany, usunięcia avatara lub udzielenia ostrzeżenia, jeśli uzna, że mimo spełnionych zasad, obrazek nie nadaje się do użytku na forum.


§4 SYGNATURY (PODPISY)
Sygnatury, a szczególnie obrazki zamieszczane w podpisie, to świetna reklama dla gildii, gracza albo dla własnych umiejętności w tworzeniu grafiki. Tak jak w przypadku avatarów, dzięki sygnaturom forum staje się ciekawsze. Również tutaj muszą zostać spełnione odpowiednie warunki, co do wielkości obrazków - tak, aby tematy nie były przez nie rozpychane oraz przeglądanie forum było w miarę wygodne.

I. Parametry i treść
Podpis (sygnatura) każdego użytkownika forum musi spełniać następujące kryteria:
a. zawierać maksymalnie jeden obrazek
b. maksymalna szerokość obrazka w podpisie to 500 pikseli, maksymalna wysokość to 120 pikseli
c. maksymalna objętość grafiki to 30KB
d. obrazek nie może mieć raptowych lub błyskających animacji
e. w przypadku zamieszczania tekstu, należy ograniczyć liczbę linijek do minimum, starać się nie używać dużej czcionki, aby nie rozpychać podpisu
f. brak niedozwolonych treści (patrz: §2 Niedozwolone treści)
g. nie łamie praw autorskich; może być zamieszczana tylko za zgodą twórcy grafiki (w szczególności dotyczy to grafików/użytkowników z forum METIN2.PL)
h. brak linków referencyjnych - również do innych gier GameForge

II. Wyjątki
a. Maksymalna objętość obrazka z sygnatury dla członkowów Teamu Forum MMORPG CENTER wynosi 40KB. Członkowie Teamu Forum MMORPG CENTER mogą ponadto umieszczać dodatkowe obrazki w sygnaturze jeśli są one niewielkiej objętości (np. przyciski, ikony).
b. Administracja forum zastrzega sobie prawo do nakazu zmiany, usunięcia podpisu lub udzielenia ostrzeżenia jeśli uzna, że mimo spełnionych zasad podpis nie nadaje się do użytku na forum.


§5 NICKI (LOGINY)
Każdy użytkownik zobowiązany jest do korzystania z nicka nie zawierającego niedozwolonych treści (patrz: §2 Niedozwolone treści), nie zawierającego floodu (np. Jasiuuuuuuuuuuu), znaków specjalnych (apostrof, znaki ASCII niewidoczne na klawiaturze) oraz takiego, który nie będzie wprowadzał w błąd innych użytkowników forum (podszywanie się pod innych, a zwłaszcza członków Teamu METIN2.PL). Warto wybrać w miarę oryginalnego nicka, a w razie czego poprosić administratora o zmianę.


http://img353.imageshack.us/img353/1593/sygna4mekakashinx7.jpg

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.undefeated.pun.pl www.renegaci.pun.pl www.emixandkaroandasia.pun.pl www.potterwarta.pun.pl www.mytheraots.pun.pl